ZK Czat- Log Czynności - Ogłoszenia Administracyjne - Cuckold Forum Skocz do zawartości
Sem.

ZK Czat- Log Czynności

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Ludzie,

 

Ponieważ zadajecie w kółko te same, nieprzemyślane pytania, pomimo tego że o integracji usług mówię od roku, to odpowiem hurtem na wszystkie te pytania na raz a przy okazji i w konsekwencji, o dalszych planach integracji rozpierzchniętych po całej platformie komunikatorów. 

 

Zacznijmy od tego, że nowy ZK Czat, działa podobnie do PW, prawda? Trzeba sobie wyszukać Użytkownika, a potem konwersacja z nim, znajduje się już na liście prywatnych czatów. Tym sposobem, sami sobie tworzycie listy rozmówców, lub, jeśli ktoś sam się do Was odezwie, automatycznie również trafia do tej listy. Te podobieństwo w działaniu to zamierzony efekt. To właśnie ma działać jak PW, ponieważ z czasem ZK Czat, przejmie wszystkie funkcje PW, w tym takie jak zapraszanie do rozmów grupowych PW, limity PW, i z czasem, to stare, zwykłe PW, zostanie po prostu zintegrowane z ZK Czatem, by stać się jedną usługą, Komunikatorem- ZKF ONE. 

 

Pytacie, gdzie jest lista ludzi przebywających "aktualnie online" która tam była wcześniej. Po co Wam ta lista w komunikatorze? Czy lepiej czujesz się widząc 40 - 60 osób, z których połowa lub większość, to ludzie którzy nie dokonali jeszcze opłaty i nie mogliby odpisać na zaczepkę?

 

Przypominam tym którym nie chce się rozglądać, że wszyscy którzy są aktualnie  online, są widoczni na dole forum w sekcji "Ostatnio Online" a także o tym, że sekcja ta, respektuje tych Użytkowników VIP, którzy korzystają z opcji anonimowego logowania. Wspomniana tu stara "lista online" na starym ZK Czacie, nie respektowała anonimowych logowań a co za tym idzie, na mobilach i tak byliście zawsze widoczni, (na ZK Czat) nie mogąc się ukryć. Nie wspomnę o pozostałych, tragicznych bolączkach starego ZK Czatu Mobilnego. 

 

Widzieliście kiedyś platformę prócz naszej, na której działa kilka komunikatorów na raz? Na jednym są limity, na drugim nie, ten dostępny w weekend dla wszystkich, ten dla VIP. Nowi Użytkownicy, zwyczajnie nie odnajdują się w tym wszystkim od razu i jest im ciężko zrozumieć że jedna dyskusja, może się odbywać w trzech różnych miejscach. Dlatego też dążę do scalenia, zintegrowania wszystkich usług komunikacji w jedną usługę. To co aktualnie widzicie, to dopiero etap pierwszy. 

 

Pozdrawiam 

ZKF Administrator, 

Sem. 

  • Lubię 6
  • Dziękuję 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

9 Września 2019

 

Z apletu ZK Czat, został usunięty widok na kanał rozmów publicznych. Uznałem, że nie ma potrzeby dublowania tego kanału, ponieważ ten, i tak jest dostępny na stronie głównej i tam wszyscy piszą bo tak jest po prostu wygodniej. Dodatkowo, generowało to mnóstwo niepotrzebnych, dodatkowych zapytań do bazy danych, powodując okresowo wysokie zużycie procesora. Sama tylko lista czatów prywatnych, prezentuje się lepiej.

 

Jednocześnie przypominam że "w tygodniu", czyli w czasie gdy nie jest aktywny Tryb Weekendowy, Użytkownicy którzy nie posiadają usług VIP, w ogóle nie widzą apletu ZK Czat służącego do rozmów prywatnych i nie mogą odpowiedzieć na wysłane do nich wiadomości.

 

ZKF Administrator,

Sem.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

12 Września 2019

 

STYLE CSS W ZK CZAT

 

Okienko Rozmów Prywatnych w ZK Czat, było dosyć nieuporządkowane. Nie podobało mi się to, że wyświetlany w osobnej tabeli po prawej stronie w oknie głównym czas nadejścia lub wysłania ostatniej wiadomości, nie justuje się do krańcowej lewej części tabeli. I tym samym wyrażenie "wtorek o 13:22" było bardziej z prawej niż "poniedziałek o 22:54". Nie podobał mi się też brak konkretnej spacji, która oddzielałaby od siebie (w pionie) poszczególne konwersacje w widoku tego okna. Rzucało się to w oczy szczególnie wtedy, gdy nazbieranych jest już trochę priwów w ZK Czacie, na tyle, by trzeba sobie było przescrollować w dół, by zobaczyć starsze rozmowy.

 

Przeniosłem więc wyświetlanie czasu nadejścia lub wysłania ostatniej wiadomości, obok Nazwy Użytkownika. Dopiero pod spodem wyświetlany jest fragment tej wiadomości. Do tego "solidną" ramkę, jednak w bardzo delikatnym kolorze, takim który współgra z resztą szablonu. Teraz, całość jest znacznie lepiej uporządkowana.

 

ZKF Administrator,

Sem.

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

12 Września 2019

 

JESZCZE W STYLE CSS

 

Jeszcze jedna poprawka dziś, (prócz tej opisanej powyżej). Nie podobało mi się, że w oknie rozmowy prywatnej w komunikatorze ZK Czat, "chmurki" rozmów, zbyt mało odróżniały się od siebie. Chodzi oczywiście o chmurki "Twoje" oraz "Jego - Jej". W dodatku chmurki te, wyświetlały się na całą szerokość. Ponieważ mnie się podoba tak jak to jest zrobione w Facebookowym Messendżeże, to postanowiłem zrobić podobnie, lecz w barwach naszego szablonu. I tak, wielkość chmurek, ustanowiłem na 70 procent szerokości. Wtedy fajnie zachodzi jedna pod drugą, ale nie są na całą szerokość. Odróżniłem również bardziej chmurkę bubble-him, od bubble-me. W chmurce bubble-me (Moja Chmurka), czcionka jest biała, a tło jest ciemne. W chmurce bubble-him (Chmurka Twojego rozmówcy) czcionka jest czarna a tło jest jasne. Tym sposobem, nie trzeba się już wpatrywać i zbyt długo zastanawiać, kto i co właściwie napisał. Niby detal, ale ważny. Po co tracić czas, na niepotrzebne rozkminy. I wygląda lepiej.

 

Sem.

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

14 Września 2019

 

WAŻNA INFORMACJA DOTYCZĄCA ZK CZAT - ROZMOWY PRYWATNE

 

Po wielu bojach, zlokalizowałem wreszcie problem polegający na tym, że ładowanie starszych wiadomości metodą ajaxową, która doskonale działa w oknie kanału publicznego ZK Czat, nie działa w okienkach rozmów prywatnych ZK Czat. Problem powstaje w momencie otwierania zakładki z rozmową prywatną. Zauważyliście zapewne, że w tej rozmowie, (o ile jest dłuższa niż 20 wymienionych wiadomości), nie można już cofnąć się dalej, rozmowa nie "doładowuje się" tak samo jak w oknie ZK Czatu na kanale ogólnym.

 

Test: Jeżeli pozostawisz zakładkę z rozmową prywatną OTWARTĄ i nie zamkniesz jej, a następnie odświeżysz stronę, na przykład naciskając banner, to po ponownym wejściu do tej rozmowy, "doładowywanie" historii już działa. Szykowana jest nowa wersja, która zlikwiduje ten problem i historia rozmów w okienkach rozmów prywatnych, będzie działała również po otwarciu zakładki, lub po jej zamknięciu i ponownym otwarciu.

 

ZKF Administrator,

Sem.

  • Lubię 2
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

17 Września 2019

 

ZK CZAT - FIX BUGS & UPDATE

 

Obiecywałem że będzie dobrze działać "ajaxowa" historia rozmów w okienkach rozmów prywatnych i słowa dotrzymuję, historia już działa. Możecie przewijać rozmowy "wstecz" i będzie się ładnie doładowywać. Jednocześnie (skoro działa) to skróciłem wyświetlanie wiadomości (takie wyświetlanie wstępne bez przeładowania) z dwudziestu, do dziesięciu. Szybciej się okno rozmowy ładuje, a jak ktoś chce wstecz poczytać, no to już proszę bardzo, działa.

 

Dodałem opcję, że widać który z Użytkowników z listy rozmówców, jest aktualnie online. Dla Użytkowników VIP którzy lubią się ukrywać tu ważna informacja, że zielone kółeczko "Online" nie pojawi się przy Twojej Nazwie Użytkownika, gdy logowanie jest anonimowe. Nowy ZK Czat, respektuje prywatne ustawienia sesji Użytkowników VIP.

 

Naprawiony został również problem z powiadomieniem "flash" w wersji mobilnej. Powiadomienie to nie znikało i musiałem je tymczasowo ukryć. Aktualnie, znowu się wyświetla i już znika po kilku sekundach, jak trzeba. Działa również poprawnie kasowanie licznika nieprzeczytanych wiadomości.

  • Lubię 2
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

JAKIE ZMIANY SZYKOWANE SĄ W DALSZEJ KOLEJNOŚCI ROZWOJU NOWEGO ZK CZAT?

 

Przede wszystkim zmiany obejmą Style CSS, wymaga to jednak jeszcze testów oraz pracy. A będą to przede wszystkim, możliwość prowadzenia rozmowy na pełnym ekranie, podczas korzystania z urządzenia mobilnego typu Smartfon. Wszyscy są przyzwyczajeni do mobilnej aplikacji Facebook Messenger i ZK Czat, również zmierza w tym kierunku, by funkcjonować i wyglądać podobnie. Ponadto, rozszerzenie edytora i możliwości pisania w nim tak, by na etapie tworzenia wiadomości było widoczne kilka linii tekstu, by można było przewinąć ten tekst palcem, przejrzeć i skontrolować wygodnie przed wysłaniem. Szczególnie, gdy piszemy dłuższą wiadomość, taka opcja się przyda. A także:

 

Dodanie możliwości wysyłania obrazków Giphy & Guggy, własnych załączników zdjęciowych, opcji informującej o tym że Użytkownik przeczytał wysłaną do niego wiadomość, oraz opcję tworzenia zbiorowych konwersacji.

  • Lubię 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

26 Września 2019

 

Aplet ZK Czat Prywatny, w wersji mobilnej, wyświetla się na pełnym ekranie z opcją auto detekcji wysokości urządzenia. Nie są to ściśle i "na sztywno" określone ramy wysokości, dlatego też rzeczywista wysokość ZK Czat w wersji mobilnej, uzależniona jest od rozdzielczości urządzenia, jednak zawsze jest to pełna wysokość. Pozwoli to, lepiej skupić się na aktualnie przeprowadzanej rozmowie, jest wygodniej i przyjemniej w użyciu. Oczywiście w wersji dektopowej, okienka pozostają bez zmian.

 

Pozdrawiam,

ZKF Administrator,

Sem.

  • Lubię 2
  • Dziękuję 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

27 Września 2019

 

Odnaleziono problem. Po wprowadzeniu opcji full screen na urządzeniach mobilnych, podczas pisania wiadomości w momencie gdy pojawia się klawiatura ekranowa urządzenia mobilnego, przykrywa ona kilka ostatnich wiadomości a dialog nie przewija się wówczas automatycznie w dół do końca rozmowy, jak powinien. Trzeba przewinąć ręcznie, co jest upierdliwe. Problem został namierzony w javascript, optymalizacja, trochę potrwa. Poinformuję gdy problem zostanie rozwiązany.

 

ZKF Administrator,

Sem.

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

27 Września 2019

 

Tymczasowo, została wycofana opcja FULL SCREEN dla urządzeń mobilnych, apletu ZK Czat Prywatny, do czasu ponownego przetestowania i naprawienia problemu polegającego na tym, że po pojawieniu się klawiatury ekranowej urządzenia mobilnego, a także po napisaniu i wysłaniu wiadomości, rozmowa nie przewija się automatycznie w dół ekranu, co jest dezorientujące. Gdy problem będzie naprawiony, funkcja FUL SCREEN dla urządzeń mobilnych zostanie włączona ponownie, a ja, poinformuję o zmianach w tym temacie.

 

Pozdrawiam,

ZKF Administrator,

Sem.

  • Lubię 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.