program do liczenia czasu pracy - ZKF Komputer - Cuckold Skocz do zawartości
iko

program do liczenia czasu pracy

Rekomendowane odpowiedzi

potrzebuję mieć program (może być komercyjny byle nie cholernie drogi) do liczenia czasu pracy nad prowadzonymi projektami

 

podstawowe potrzeby 

- miesięczne zestawienie godzin pracy ogółem nad wszystkimi tematami

- możliwość robienia raportu z dowolnego projektu w dowolnym okresie

- na windowsa

 

 

internety chwalą toggl - bawię się tym od wczoraj lecz pomyślałam sobie, że może ktoś z Was korzysta z takiego oprogramowania i może coś bardzo intuicyjnego w obsłudze polecić

 

to poproszę :)

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Nie używam osobiście bo nie pracuję nad projektami ale w mojej firmie jadą na "Project'ie" z pakietu Office/O365. Plusem na pewno będzie pełna integracja z pozostałym elementami pakietu jeżeli ktoś używa: Outlook, Kalendarz itd

  • Lubię 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
8 minut temu, Wichura pisze:

Nie używam osobiście bo nie pracuję nad projektami ale w mojej firmie jadą na "Project'ie" z pakietu Office/O365. Plusem na pewno będzie pełna integracja z pozostałym elementami pakietu jeżeli ktoś używa: Outlook, Kalendarz itd

odpada ze względu na cenę - lecz dziękuję za informację 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
41 minut temu, hadrig pisze:

ha! wielkie dzięki 

 

z opisu wygląda dobrze, kosztowo również i wpisuje się dodatkowo w mojego fisia na polskie produkty - a to ooogromna wartość dla mnie jest

 

lada dzień się tym pobawię

  • Lubię 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Godzinę temu, iko pisze:

wpisuje się dodatkowo w mojego fisia na polskie produkty

Zapewniam Cię, że kapitał w całości polski :-) Koledzy z Poznania są. To taki lokalny patriotyzm ;-)

  • Lubię 4
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
W dniu 4.04.2019 o 14:11, hadrig pisze:

no niestety... to nie jest to czego szukam albo jestem systemowo upośledzona :facepalm:

 

chcę taką funkcjonalność - już opisuję

projekt nr 1 ma składowe 1A, 1B, 1C,... 1Z, to samo projekt 2, 

 

i ja sobie ów projekt rozpisuję na składowe i jeśli pracuję nad częścią 1A to sobie  klikam w tle leci mi liczenie czasu, potem przeskakuję sobie na 1D i czas mi się liczy... i potem wiem, że projekt 1 zajął mi X czasu z tego poszczególne składowe też mam określone w czasie

 

a tu w ewidencji godzin wcale nie znalazłam opcji, że czas się liczy w tle tylko samemu się widełki wpisuje... to nie spełnia mojej potrzeby

 

wysłałam zapytanie przez kontakt, po 24h wciąż brak reakcji :(

 

 

także ten... szukam dalej

 

 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.